En les falles de 2009 varem estrenar el HIMNE DE LA FALLA L’AMISTAT

cartell-W_smallEst es el cartell que varem preparar per a tal efecte.

L’acte va tindre llo el divendres 13 de març de 2009 a les 20:00

Tinguerem la col.laboració molt especial de la banda de musica de l’Associació Cultural Amics de la Musica d’Alfafar, i aixi varem poder estrenar l’himne en un concert oferit en el creuament dels carrers Valéncia i Benito Pérez Galdos del nostre poble, aci teniu el triptic que varem preparar per a tal efecte:

Diapositiva1

Diapositiva2

I com no la lletra d’este himne al que li tenim tant de carinyo, aixi com la partitura original:

Diapositiva3  himne falla-w

I seguidament algunes fotografies del referit concert

DSC02675-W        DSC02682-W

DSC02684-W DSC02658-W w-DSC02679   w-DSC02687

Volem aprofitar est espai per a reiterar el nostre agriment a Vicente Ramón Tarazona i a Lorena Vila i Gómez, per la música i la lletra del nostre himne.

També i com no a Miguel Vila i Garzón per totes les gestions realisades i per ser el fil conductor que ha fet possible que tinguem este himne i que la seua estrena haja segut d’esta forma tan espectacular.

I per supost a l’Associació Cultural Amics de la Música d’Alfafar, ya que sense la seua col.laboració no haguerem pogut fer el concert inaugural del nostre himne.

VIDEO DE L’ESTRENA DE L’HIMNE DE LA FALLA L’AMISTAT